Chillidillen nu va ;)

Sitter hemma, med Melle, ensamma. Visade henne ett annat slut på Paranormal Activity som jag såg i skolan och jag verkligen blev skiträdd av det slutet. Fråga Alex eller Martin. Jag typ slängde undan datorn eller nåt. Haha! Måste varit kul att kolla på mig just då. Satt med datorn i knäet jättenöra ögonen, hörlurar med hög volym i ett mörkt rum och så bara kommer det slutet av filmen. Haha! Jättekul. Jag typ blev jätterädd... tårarna kom iallafall. Då är jag rädd.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo, ska göra någon svenska/engelska uppgift som jag har kvar. Thihi.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se