Du blir väldigt orolig ibland va?

Jag satte mig på golvet och började gosa med Bella (kaninen) och gosade med henne en stund. Sen så lada jag mig ner och fortsatte att gosa med henne och så. Helt plötsligt så bara slutade jag att klappa henne och rörde mig inte. Hon skuttade ifrån mig och sen så typ två minuter senare så blev hon orolig och började pussa på mitt ansikte och putta på nästan och armarna och sen så började hon bita i mitt hår och gjorde allt för att jag skulle röra på mig. Inget funkade. Sen så fick jag en puss på munnen och då så började jag sakta att flytta lite på armarna och då blev hon glad och nyfiken och gick dit för att kolla så att det stämde. Hon blev jätteglad och öronen stod rakt upp och nyfiket när jag satte mig upp igen. Hur orolig kan en kanin bli egentligen? Eller är det bara min som är så älskad att hon verkligen märker att något inte stämmer med dess matte? Hon är verkligen min lilla bebis. Min bebis <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sanna

Aaw, vad sött :> Kan du inte lägga upp mer bilder på din kanin? :D

2010-04-30 @ 14:16:42
URL: http://sannastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se