Ge mig tips?!

Vill ha tips på vad jag kan göra med bloggen. Eller vad jag ska ha för "tävlingar" eller "utlottningar" eller något annat skoj som man kan göra med en blogg. Skulle bli glad för alla tips som jag får. Vill inte bara skriva om mig och sånna vanliga inlägg. Vill göra saker för er andra också. Det mår jag bra av. Vet att jag tidigare har sagt att jag skulle lotta ut en bloggdesign, men det blev inget av den. Orkade inte. Men om det är många som skulle vilja vara med så skulle det få mig ork att göra en. Om ingen vill ha, varför ska jag då vilja göra en?
Ge tips helt enkelt! Vad vill DU ha mer av? Hiss och diss? Veckans blogg? Utlottningar? Musik? Hälsotips? Kärlekstips (inte för att jag själv har haft tur med det, men kan alltid hjälpa)? Vad vill DU ha?

Pössssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: ja det är verkligen jättejobbigt! :D

2010-04-09 @ 23:13:59
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: m

veckansblogg och frågestund :)<3

2010-04-10 @ 12:28:18
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se