Hur duktig kan man bli?

Det jag har gjort dom senaste 2 timmarna är det som gör mig så bäst just nu. Har lämnat in några skolarbeten. Jippie. Några mindre att tänka på. Dock så har jag några kvar som jag måste göra.
Har en sjuk lillasyster också. Hon sitter och läser ;ppPPppPP grupper (som finns på facebook) högt för oss andra och sen dör hon av skratt. Hatar dom grupperna. Dom är så tråkiga så det nästan inte är sant. Men som sagt, har en sjuk syrra.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa, jag gjorde det men idag var jag tillbaka :)

och ;pppPPpp grupperna är underbara emelie :I

2010-04-20 @ 18:07:13
URL: http://thsiwonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

men dissa mig gör det tönt ;o de är sjukt kul inse fakta emelie :D

2010-04-20 @ 18:26:59
URL: http://thsiwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se