Lovely Day

Ska sova nu, men skriver ett snabbt litet inlägg om dagen nu då.
Hann hem och typ ta av mig skorna och starta datorn så börjar man skriva med Martin och så frågar han om man ska följa med till Krysset och äta mat och det gjorde jag. Så dom kom och hämtade mig så åt vi. Dunkadunkadunka musik. Niiiice.
Så åkte vi hem till Martin sen och var där en liten stund innan dom skulle in till skolan och hämta sina mössor. Vill också ha en sån mössa nu ju... Tyckte jag var lite duktig som var i skolan och lyssnade på lite information som jag inte har med att göra egentligen. Haha!
Robin lämnade mig och Martin hemma hos Martin och så åkte han hem och vi stannade kvar hos Martin och typ kollade på lite tv och sen så gick vi ut i solen och sparkade boll, kastade frisbe och busade med hans bror och åt glass.
Sen gick vi in och kollade på tv och myste en hel det. Och när jag skulle hem så hade jag ingen skjuts hem, pappa ville inte hämta mig. Så jag fick gå. Martin följde med mig typ hela vägen hem. Tack älsk <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se