Jag saknar faktiskt dig, min vän

Det var längesen vi va med varandra. Varför slutade det? Kommer ihåg att vi bråkade och att du sa att du inte ville behålla mig som vän för att du blev vän med min "vän" som jag hade innan, men som var och är en idiot och allt. Då valde du denne före mig. Din bästis? Som du kallade mig på den tiden. Det var mest det som knäckte mig, att du valde en idiot framför din bästis...
Sen dess har jag bara struntat i dig och anklagat dig i mitt huvud för det du gjorde mot mig, men det kanske inte bara va ditt fel? Jag kanske också gjorde något? Det vet faktiskt inte jag om jag gjorde, men jag tror inte jag gjorde något. För säger man så till sin bästis som du gjorde, då vet man faktiskt inte mycket bättre som att vara den bästisen och att börja ignorera dig och strunta i dig. För det var några hårda ord du gav mig, som tryckte ner mig. Men nu har jag börjat strunta i det och försöker att lägga det bakom mig, men det kommer nog aldrig bli som det var innan.. Det kan jag nästan lova dig. Och jag hoppas du fattar varför...?
Aja, ville bara skriva av mig lite om att  jag faktiskt saknar dig Pernilla Hecht Karlsson.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se