Nobody´s perfect

Det finns så mycket som är negativt med andra och även med mig. Jag är som jag är och det är jag faktiskt ganska stolt över. Jag är en unik person som det bara finns en av i hela världen. Du som läser är också en helt egen unik person som är sällsynt, finns bara en av dig med. Tänk på det. Alla är vi olika, men även så lika på vissa sätt.
Just nu så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det här hemma... Aja, det är väl bara att fortsätta packa så att man kanske är redo att flytta in lite tidigare, om det går? Det märker vi sen.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se