Skolstart!

Igår så började jag ju skolan och det var FULLT med nya ettor på skolan. Vi planerade bara en massa till campingen idag och imorgon (torsdag och fredag) som dom ska på. Jag följde inte med, stressad och har det "jobbigt" eller vad jag ska säga just nu. Men jag har i alla fall hjälpt till att planera en lek med min grupp som får hålla den själva. GOOD LUCK!
Sen så lekte vi på eftermiddagen vid slottet. Treorna hade ordnat några lekar. En var den som alltid brukar finnas med, en lek då man har ett långhopprep och ska dra det genom andras kläder, dom i sitt lag. Det var ganska kul. Så var det en till lek då någon bara blev uppdragen att sjunga inför alla. Många ville inte. Jag ville inte. Haha! Efter så fick vi fika och sen så fick vi sluta.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se