End of school

Skolan för idag har redan slutat för ett bra tag sen. Slutade 11.15 och då gick jag och åt och så har jag bara suttit och gjort något på datorn, men vet inte vad. Hahaha! Nu är klockan 13.25 och jag har inget att göra. Det är några som sitter i soffan med mig i skolan och dom har rast.
Manne kom och snodde min mössa förut och sprang och la undan den så att jag fick gå och hämta den... Jobbigt, men kul.

Pössssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se