Hemma

Nu är jag hemma igen, stod och väntade på bussen en stund innan jag fick syn på Melanie som kom gående mot mig och bara "vill du ha skjuts hem med pappa?" och jag bara gick till henne och satte mig i bilen och så åkte vi hem.
Så nu är jag hemma och håller på med makaroner. Thihi. Sen så ska man åka till Filip och Pernilla kanske också ska dit, vet inte riktigt med det ännu. Hoppas hon kan det.

Pössssssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygg blogg!

2010-02-13 @ 16:38:49
URL: http://aams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se