Myspyskväll

Sen på kvällen igår så cyklade jag till Filip och vi kollade på Coming Soon. En japansk film. Den var bra, men läskig. Hihi. Vi pratade en del och han kittlas som vanligt. Satt också inne på msn och kollade runt på internet. Sen så kollade vi också på Jack Frost. En rolig familjefilm.
Han hade också gjort chokladpudding som vi hämtade under första filmen och jag blev flummig och konstig efter den. Sockrets fel. Hehe. Men det var gott.
Cyklade hem lite efter 11 och kom hem kvart i och då gjorde jag te eftersom jag fick ont i lungorna för att det var kallt ute. Men det tyckte inte jag att det var. Läste lite i boken också. Måste bli klar med den snart. Haha!

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se