NOOO! Godmorgon..

"Missade" det som jag väntade på igår.. att John Vesely skulle visa sig live och svara på en massa frågor och så skulle han ge oss en tjuvtitt, eller tjuvlyssning, på hans nya album. Klarade inte av att vara uppe längre. För han skulle komma halv 2 och jag somnade. Men men... den 3/4 så kommer det en ny chans att snacka så live med honom. Thihi.
Nu ska jag gå och äta frukost. Te! Det är ett måste idag känner jag.

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se