Pernilla ska sova över

Snackar med Pernilla och Filip på msn och Pernilla kan komma in till Filip om hon fick sova över hos mig och jag har ringt- och sms spammat mamma nu och till slut så svarade hon och Pernilla fick sova över här så hon kommer in till Filip och vi ska kolla på film och bara snacka och allt sånt.

Men måste verkligen gå in i duschen nu om jag ska hinna.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sir mone

Haha neej. Jag syftade på John Bauers konstverk som jag efterapade på bilden i inlägget ^^

2010-02-13 @ 17:33:01
URL: http://skogsraet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se