Promenad i snön

Vi har varit ute och gått en runda, jag, Melanie, Filip och Pernilla. Det gick jättebra, dom hade snöbollskrig och jag bara gick. Sen så fick Filip en snöboll eller en isboll rakt vid njurarna och han satte sig på backen och började nästan gråta. Sa till honom att ställa sig upp och det gjorde han och det tog en stund innan vi kunde gå vidare men vi kom igång igen.
Så gick vi in i skogen och jag fick ju gå först av alla. Dom kastade och knuffade i mig i snön ett x antal gånger.
Efter skogen så gick vi till pulkabacken och där var det hög snö på ens sidan, det var kul. Det var nog bara jag och Melanie som låg i snön typ hela tiden. Hahaha! Var blöt och allt. Det var iallafall flummigt och kul.
När vi kom hem igen så hämtade Filip sin halsduk och började cykla hem igen, men skulle först till Seven Eleven och prata lite med en.
Pernilla och jag vi ska kolla på film och det kommer bli bra.

Pösssssssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också kolla på film !

2010-02-14 @ 00:36:38
Postat av: Filip

kunde ju inte andas :(

2010-02-14 @ 10:55:59
URL: http://stenberg-foto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se