Sovit bort dagen..

Har verkligen sovit bort dagen idag. Somnade 1-3 och nu har jag sovit från 4-7. Kommer jag ens kunna somna ikväll eller kommer jag att vara vaken halva natten? Måste kunna somna ikväll igen.
Men guuuud, så skönt det har varit att få sova, det nekar jag inte. Har inte sovit sen natten mellan fredag och lördag. Så ja, jag är glad att jag har sovit några timmar nu, men det var nog några timmar för mycket.

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se