Axeln min? Vart? (dikt)

När jag är lycklig vill jag
Vara med mina vänner
För jag vet att dem
Gillar mig för den jag är
Och för vad jag gör
När jag är deprimerad vill jag
Bara försvinna
Försvinna från denna värld
Ingen vill ha med mig att göra
Men det är när jag är deprimerad som
Jag verkligen behöver stöd
Och någon som bryr sig om mig
Och låter mig få gråta mot sin axel
Men vart finns den vän som
låter mig få gråta mot sin axel?

© By: Emelie Magnusson

Vet redan att dikten är väldigt dålig,
men vill ändå att ni ska kommentera
den och säga vad ni tycker att jag
ska ändra på och vad jag ska
tänka på när jag skriver.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: M

hahah jofan det var LITE pinsamt ;)

2010-02-10 @ 17:49:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se