Ätit, sen Emma

Nu har man precis ätit och ska bara fixa till sig lite innan man cyklar iväg till Emma. Det var riktigt längesen. Hoppas hon känner igen mig bara. Har förändrats en del på stilen och så på senaste halvåret. Sminkat mig har jag redan gjort. Nu ska jag bara klä på mig och sen ska jag bara städa lite.
Sen åker jag iväg till dig Emma. Ses hos dig.

Pösssssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda ((:

sv: Nu får du ta med fasen hålla i hatten! Om du inte har någon får du ta o skaffa, jag menar det är mellandagsrea? Eller så hittar du nog en billig på ÖB du kan skaffa för en billig penning kan jag säga här o nu, i tid o rum som Carola en gång sjöng på Melodifestivalen...riktigt dåligt...o hon kom vidare? äh b-shit. Sverige ett hedligtland fullt med hummrar, men nej? eller finns det i sverige? :o

KÖP EN HUMMERBOK när du ändå skaffar den snygga hatten. Japp, vad menar jag? Vad äre jag sitter här bakom denna nya datorskrämen o säger? Ja...vet knappt själv vad detta innebär...betyder väl la ingenting. nepp där vare sagt, just ingenting :D

men ingenting kan ju vara rätt rolig ibland ifall för inga, liksom! Ja hon är en härlig tant jag mötte inne på Palace häromdagen, o det stod åldersgräns på dörren. 15-100 år, javisst, vi både gick in med stolthet, iaf jag! jag menar hon är ju fasen 101, vad ska hon dit in om? festa? äh tror knappast det, hon kmr bryta vart ända ben i kroppen...eller hon kanske var gjord av plast, precis som det billiga plastdockorna inne på oj toy. Ja vem vet i denna stora eller lilla värd....orkar inte kolla upp det heller. men en sak jag vet här på rak arm, eller den är rätt sen just nu när jag skriver, men så äre att serturnus har många månar! det lärde jag mig vid yngre ålder ska duveta. Men ey, nu blir långdraget igen, jag kanske borde skriva en bok ? ;o



nix ingen skulle köpa inte ens tanterna på ÖB!



PUNKT sa knut!

2010-01-05 @ 21:30:14
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se