Flummisar i farten

Hahaha! Början är nog det bästa. Hahaha! När vi tre är tillsammans asså. Filip, Pernilla och jag. Det går inte ens att beskriva. Först så ska dom mobba mig och sen så sticker vi ut i snön med Melanie och Linus och självklart är det jag som blir blötast och alla kastar på mig. Så försökte vi tre tjejer hålla i Filip för att sedan stoppa snö i hans byxor. Hihi. Men det gick inte alls bra. Usch. Så typ va vi ute hela kvällen.
Jag och Filip följde Pernilla till stället hon skulle sova på inatt. Promenaden dit kan jag säga att den var full av roligheter som ni alla har missat och jag hoppas att dom aldrig mer kommer att misstolka allt jag säger. Hahaha!
Vägen hem igen med Filip var blöt för han bara hoppar i usch vatten typ. Kommer inte på vad det heter. Duktigt.
Sen så cyklade han hem och jag tog en dusch och har fönat håret och nu så sitter jag här och ska kanske kolla på en film sen. Hihihi. Som vanligt.

Pösssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var nog mer jag som misstolka allt du sa eller menar du när ni hade gått tillbaka till dig xD när jag fick ett telefonsamtal av en person.. ska jag säga mer? xD

2010-01-19 @ 10:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se