Sjuk...

Usch... Ingen alls bra början på skolan, sjuk andra dagen. Måste snart ringa och sjukanmäla mig. Gör det snart. Har så ont i huvudet att jag ligger och gråter och tabletter hjälper inte på mig. Kan inte ens ställa mig upp innan allt blir svart och det känns som om att jag ska svimma. Ändå så försökte mamma och pappa tvinga iväg mig till skolan. Good Luck.
Så idag blir det att vara hemma, vila och få tag i någon i klassen så att man kan snacka med dom. Så att jag inte missar något. Måste ju få tag i det som dom jobbar med i vilket fall. Kan försöka idag. Tror jag kommer lyckas ganska bra.
Nu ska jag sjukanmäla mig.

Pösssssssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se