Slappis dag

Idag har jag egentligen inte gjort något alls. Bara legat i sängen och kollat på film, spelat FoF eller bara lyssnat på musik. Det var skönt. Men usch så uttråkande. Jag har blivit värsta nörden på FoF nu senaste veckorna. Hihi. Vet inte om det ska vara bra eller negativt. Hahaha! När man har spelat det några timmar så känner man verkligen krampen i armarna och i fingrarna. Usch. Men men. Hahaha!
Sen så har jag också sovit en del. Skönt som satan ska jag säga er. Det kan man inte göra halva dagarna längre. För imorgon så börjar skolan igen. Hahaha! Har saknat skolan, men ingen får veta anledningen. För den kommer jag inte berätta för någon. Men det finns en som vet den. Det har egentligen ingenting med skolan att göra att jag saknar den och inte heller någon som går på skolan. Utan, nej, säger inte. Hahaha!

Pössssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha ja lätt :D

2010-01-06 @ 20:47:42
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Hahah Det var ju inte så bra :P

2010-01-06 @ 21:48:00
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Hehe :p tycker inte jag :p Har du haft en bra kväll då ? :)

2010-01-06 @ 22:15:07
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se