Tråkigt och nattinatti

Nu har man tråkigt, jättetråkigt. Har suttit och spelat lite spel, men det underhöll mig inte alls länge. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Allvarligt... Funderar på att sova tidigt idag. Eller tidigt och tidigt. Innan 12. Men det kommer jag nog inte göra. För jag har tänkt att kolla på film, igen. Vem är förvånad? Inget... Tänkte väl det. Hahaha!
Men ska gå och göra mig iordning för att sova och så ska jag lägga mig i sängen med datorn och kolla på film och skriva med alla underbara personer på msn.

Pösssssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madicken

spökar göre överallt, men energier är svåra att fånga ;)

2010-01-08 @ 23:27:07
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

hejsan.

hur är de ikväll?

kram

2010-01-08 @ 23:34:36
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se