33 sanningar om Emelie

1. Jag älskar min Martin
2. Jag saknar mina kusiner
3. Jag vill bli fotograf när jag vill bli stor
4. Jag har orm och spindelfobi
5. Jag tycker inte om bilmärken
6. Jag överlever inte utan datorn
7. Jag gillar inte att läsa böcker
8. Jag hatar att veta att mina kompisar mår dåligt
9. Jag tycker att jag är lite tjock
10. Jag älskar sommarlov
11. Jag "struntar" mest i läxor (men det ska det bli ändring på)
12. Jag saknar Martin
13. Jag tror inte det är många i Kalmar som har tv
14. Jag har aldrig varit full
15. Jag vill bo i Göteborg
16. Jag älskar älskar att kolla på konserter
17. Jag har lite udda musikstil
18. Jag älskar coca cola
19. Mitt rum brukar se ut som en svinstia
20. Jag hatar att mitt rum ser ut som en svinstia
21. Jag tycker inte om stringtrosor
22. Jag tycker det är tråkigt att ha tråkigt
23. Jag håller på att läsa en bok
24. Jag lyssnar alltid på musik
25. Jag tycker om alla mina vänner
26. Tycker filmer kan vara tråkigt.
27. Jag saknar 9C
28. Jag känner vissa av mina internet kompisar mer än vad jag gör irl
29. Jag sitter nästan alltid inne på msn
30. Jag tycker inte att jag är söt
31. Jag är rädd för mycket
32. Jag vet inte varför jag började blogga
33. Jag tycker om att blogga
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin :D

saknar dig med :D och de ligger nog i släckten att ha spindelfobi XD <333

2010-06-22 @ 13:48:42
Postat av: mostra

=( så du saknar bara kusinerna??!! snyft

2010-08-04 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se