Rensar datorn

Ojojojoj! Så mycket mer plats man får när man rensar. Hahaha! Tror jag har tagit bort typ hälften av allt "skit" jag hade på den. Det är ändå mycket som ska sparas. Vi kommer ju inte att få ha datorerna på sommaren. Så det blev att rensa den på bilder, musik, program och allt annat som finns. Ska flytta över det som jag ska spara till min andra dator när pappa nu har lagat laddaren så att jag kan fixa det, gärna innan onsdag.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se