Förlåt för att jag är en idiot

Förlåt! Den som ska ta emot detta vet redan vem den är. Jag är bara en idiot ibland, eller oftast hela tiden. Gör dig bara ledsen hela tiden. Det är inte meningen, det bara händer. Jag är verkligen, verkligen ledsen. Kommer aldrig mer att göra om det, jag lovar! Du kan lita på mig när jag lovar dig detta. Kommer fan aldrig att göra om det misstaget som jag höll på att göra då!

1
Pössssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se