Men aja, får väl svara på kommenteren då...

någon? om Peng i byxorna xD:
om du nu mådde så kasst igår. varför låter det som om det inte ens har hänt idag.

Svar:
För att jag tänker frammåt, lever livet som jag ska det även om jag är helt borta och nere och allt. Skrattar
mig ur sakerna nu för tiden. Som min kompis sa åt mig att göra igår. Så då kommer jag att göra det också. Det hjälper ju. Är ju glad. Är det inte det som är meningen? Vara deppig behöver man inte vara bland vännerna i skolan eller när man går på stan eller något. Det kan man vara hemma, när man sitter själv och gör inget alls. Då kan man passa på att vara deppig igen. Men det behöver inte jag. Jag mår jättebra nu, för att vara så deppig som jag faktiskt är...

Säg till om du tycker att detta är ett bra svar. Men det tycker jag. Har fortfarande mina funderingar om vem det var som kommenterade...

Pössssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se