Så bra allting kan bli.. :)

Ännu en bra dag i skolan, skrattat och haft kul igen. Pratade en hel del med Elin idag, hon är jättetrevlig och söt. Det var kul att träffa henne. "Missade" nästan en timme av lektionen, men vi gjorde inget ändå, så då kände jag att detta var viktigare. Mycket viktigare. Men jag tycker att allt börjar lösa sig nu. Nu har endel av det som tynger ner mig försvunnit. Tack för pratstunden Elin :)
Så nu ska jag äta lite och sen ska jag kolla på Percy Jackson and the Olympians the Lighting thief. Den är superbra. Funderar på att göra så att resten av familjen kan kolla på den, men vet inte ännu. Thihi.

Pössssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se