You can always dream

Drömmar är nog det bästa som finns, men dom kan också göra det så förjävligt svårt för en. Man ska ha drömmar. Så är det bara. Man måste ju veta vad man vill, man måste ha ett mål. Där kommer drömmar in, eller en dröm bara. En dröm som kan vara ditt mål. Målet behöver inte komma det närmaste året. Det kan komma när du är gammal. Det är vägen till målet som är resan med livet. Eller hur? Man strävar ju efter något hela tiden, en dröm. Så fortsätt att drömma! Jag har själv drömmar, några som jag vill ska hända snart och några vill jag nå när jag är gammal.

1
Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sarahlynea

fin bild!:D

2010-04-02 @ 17:55:27
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se