Hatar människor...

Det första man får läsa när man loggar in på bloggen är saker som "Vad hemsk du ser ut utan smink! att du ens vågar visa dig så?!" eller "du är fan det fulaste jag har sett, du borde fan inte få leva mer! du borde få hjälp!". Varför ens säga så? Jag trivs med mig själv. Jag ser ut som jag ser ut. Det kan inte hjälpas. Jag gör liksom ALLT för att bli av med det... Använder inte smink längre just för att min hy blir fulare av det. Så det är mycket bättre för mig att inte använda det alls. Så bara för att jag inte använder smink som alla andra tjejer typ, så borde inte jag få leva? Fan har du inget eget liv att slösa bort på att stå framför spegeln och smeta på dig en massa brunkräm och foundation eller? Det verkar inte som det iallafall. Jag borde väl få leva mitt liv precis som jag vill, right? Jag sminkar mig bara när jag ska iväg typ, inte till skolan och vänner och stan och sånna saker, men när jag ska iväg på "fest" eller sånna firanden. Då sminkar jag mig.

Jag älskar mig själv precis för den jag är, ovavsett hur jag ser ut. För jag är ändå jag i vilket fall. Jag tycker att jag är söt utan allt kladd i facet... Vet att det är många som håller med mig, lovar, det är fler som tycker att jag är sötare än en tjej med en jävla massa kladd i ansiktet.

Så vafan, LÅT MIG VARA för helvete!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

förlåt men ofta man skriver så! Jag har inte sminkat mig på typ 2 år och det finns inget bättre :D Men är SNYGGARE utan smink så är det bara! Så skit i vad den människan skrev. =)



sv; det sista lät roligt men inte det andra :P

2010-05-11 @ 08:58:04
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Tack så mycket!



Hmm.. Jag undrar vad det beror på! Har du gjort din bloggdesign själv? Det var grymt snygg! :)

2010-05-11 @ 09:10:54
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dom som skriver sånt är bara dumma!!.. Vill man inte ha smink så behöver man inte, och man behöver verkligen inte ha det varje dag!.. jag menar, springa runt med en kaka i ansiktet varje dag.. det låter ju inte speciellt logiskt..!



Nej, jag säger bara. You go girl! :)

2010-05-11 @ 09:23:57
URL: http://jesshicka.blogspot.com
Postat av: Silje

Jag blir så ledsen när jag läser att folk skriver såhär. Du är hur söt som helst och ska inte ta åt dig av vad dessa osäkra människor skriver. Fortsätt blogga på det sättet du vill och var stark. Dessa människor kommer ändå aldrig bli något, när det enda de gör är att hitta fel på andra! You go girl! :)

2010-05-11 @ 20:02:28
URL: http://siljesundblom.blogg.se/
Postat av: Della

Fy vilket hemsk folk det finns! Min sambo har alltid sagt att fula människor måste ha smink och andra använder det när de känner för det. :)

Det tycker jag stämmer. :)

Jag har haft en fin dag, tack!

Har du njutit av solen något?

2010-05-11 @ 21:34:04
URL: http://dellacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se