I need help

Sitter och har jättetråkigt, finns inget att göra vid denna tiden hemma hos mig. Har ätit 2 mackor och dricker nu vatten, för den som ville veta. Håller också på att fixa bilder i photoshop... dystert... men det går inte alls bra. Vet inget om det. Vill dock lära mig ännu mer. Så kan du photoshops cs3 (som jag har) eller något annar photoshop så får du gärna lära mig lite. Det är bara att kommentera så kommer vi på något sätt att lösa det på. Den som lär mig något är en ängel. Vill verkligen lära mig mer än det lilla som jag kan. Så snälla, hjälp mig.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se