Inte det bästa...

Dagen har varit sisådär idag... Har haft lite kul, var ju också shoppade lite. Annars har den inte alls varit bra. Bara en massa negativa tankar som kommer upp i skallen på mig. Vill inte mer... vill inte ha dom tankarna i huvudet, men dom vägrar att försvinna nu. Vet inte vad det är med mig nu, men det känns inte bra nu. Kan dom inte bara försvinna nu? För alltid? Det skulle vara helt underbart om dom kunde göra det exakt NU! Saknar gamla tider, men ändå så gör jag inte det. Vill ha det exakt så som det är nu, men vill ha mina vänner vid min sida och vissa stunder vill jag kunna tanka på utan att bli ledsen just för att det är vänner om jag har "gått miste" om.
Men har iallafall fått något skolarbete gjort. Det är väldigt bra. Snart klar med allt som jag inte har gjort. Toppen. Bara att fortsätta nu då.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha yeay...x)

2010-05-09 @ 17:43:53
URL: http://wwry.blogg.se/
Postat av: Amandah

sv; Tack. :) Kul att du gillar den.

Riktigt söt kanin du har på din header, ska kika igenom din blogg lite nu och se om jag kan hitta mer om kaninen. ^^



Kram

2010-05-09 @ 18:13:51
URL: http://exeggutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se