Inte trött som jag brukar vara nu

Rubriken säger väl allt, vill sova, men är inte tillräckligt trött än... Har redan börjat få min vanliga symtom för de när jag är jättenere och vill sova. Plockar ordning på skrivbordet just nu och sedan så blir det nog golvet. Efter att jag har gjort det, då brukar jag kunna somna. Men frågan är NÄR jag kommer att bli klar?
Sist detta hände så tror jag att jag var uppe till 4 och bara plockade och plockade innan jag somnade i sängen, jätteskönt. Jag plockade inte bara då, jag fastnade framför en film på datorn runt 1 och sen efter det så började jag städa igen istället för att lägga mig ner och sova.

JAG ÄR SJUK I HUVUDET!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se