Martin, jag älskar dig <3

Du kom hit och jag blev jätteglad och skrattade och allt. Jättemysig är du. Underbar. Visst, du somnade i min säng med mig i dina armar, helt underbart mysigt var det. Du kunde ha sovit längre om du hade velat det. Vi åt lite mackor, eller jag åt på som en jag vet inte vad och du drack oboý som bara den. Gott ju.
Vi busade en hel del och skrattade och myste, pussades och bara höll om varandra. Älskar det. Älskar dig. Älskar allt med dig. Du är det bästa som hänt mig, någonsin.
Sen blev du hämtad av mamma. Thihi. Saknar dig redan, det var kanske 30min sen du blev upplockad av din mamma.... Saknar dig och älskar dig oändligt mycket <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Skola och I morgon så är det kanske den dagen vi åker =) Eller så är det på lördag :P

Vad ska du göra i morgon?

2010-05-06 @ 22:11:44
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: Så mysigt :P



Ne jag ska till Kina =)

2010-05-06 @ 22:22:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se