Men fungera nu då!?

Nu är jag klar med min footer. Det är en bild som sitter längst ner på bloggen. Men jag fattar inte hur jag sätter in den... Har kollat på DesignaDinBlogg.se, men fattar ändå inte. Jag gör som det står att jag ska göra, men det fungerar liksom inte. Någon annan som har något förslag om hur man gör? Vill verkligen få in den där. Helst idag. Men blir glad om jag bara får in den liksom.

1

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se