My day

Vaknade väl ganska tidigt och spammade älsk med sms imorse. 12 sms tror jag att han fick totalt. Cyklade till honom runt kvart i 10 och så cyklade vi till Hansa där jag skulle kolla på en klänning och han skulle kolla på jeans. Han hittade två par jeans och en rosa tröja. Jättenice. Min klänning fanns inte än... Men jag hittade ett par örhängen. Dom var söta därför köpte jag dom. Haha! Vi hittade väl inget mer.
Så vi gick hem till honom igen eftersom att han var klantig nog och gjorde något så att sadeln åkte av cykeln när han cyklade. Han skrämde mig, jättemycket.
Hemma hos honom så har vi mest bara varit ute och hjälpt till, eller han sågade ner grenar och träd och jag kastade pil med hans bror och hjälpte väl också till lite ibland. Haha! Dom lyckades ta sönder telefonledningen. Hahaha! Men den fixade dom lika fort igen. Det gillar vi.
Vad gjorde vi mer? Vi kollade på tv och åt, sen vet jag inte mer. Vi myste en hel del vi två små barn.

Älskar dig mest på denna planet <3 Finns ingen annan för mig <3 Det kan jag lova dig <3 Du är det bästa som någonsin har hänt mig i hela mitt liv <3 Har aldrig varit såhär lycklig som jag är när jag är med dig <3 Gråter jag så är det glädjetårar, och det vet du nu <3 Du vet att du är "The One And Only" för mig <3 Inget kommer att förstöra det som vi har nu, inget, och det ska jag se till att hålla också <3

Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se