Utflyckter

Jag har varit hos Martin sen i fredags efter skolan då jag, Martin och hans mamma Tina åkte till Modehuset och kollade på skor och kläder. Skojskoj var det. Vi gick in på IKEA och åt glass också, efter det så åkte vi och handlade lite och åt när vi kom hem typ.
Igår så var vi hos hans farmor vid stugan och åt kladdkaka och korv med bröd och hade jättekul. Vi spelade lite volleyboll och sparkade boll. Jag har fina märken på handleden (på knölen) efter armbanden som jag hade på mig. Annars så hade jag inte så jätteont. Thihi. Kulkul.
På kvällen så kom Poppe, Anita, Emelie och Matilda och vi åt lite och dom kollade på eurovision song contest medans jag och Martin och barnen spelade dator eller kollade på tv inne i Martins rum. Vi kollade på Simpsons the movie. Haha. Jättekul.
Sen cyklade jag hem och han följde mig en väldigt bra bit.

Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se