Vi blev skrämda och "chockade"

15
1 2 3 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 15
Emma och jag var inne i stan idag och skulle kolla på modevisningen och vi blev inte bara 10lite skrämda då också när högtalarna bara startade på högsta volym och vi stod precis bredvid dom. Jag tror vi typ höll på och skita ner oss. F*n va vi skrattade och hoppade till och vi hade ingen aning om att Charlotte Perrelli skulle komma. Hehe.
Vi har iallafall haft jättekul. Vi gick runt lite innan i affärerna och kollade på kläder och smycken. Hittade faktiskt en del som jag ska kolla på imorgon, kanske. Inne på Gina Tricot och sen så vill jag kolla runt lite mer. Men det är inget måste, jag är ju tjej. Älskar att gå i affärer. Thihi.
Det kommer komma fler bilder. Hehe. Förvänta er inte några mesiga bilder inte. Dom är jättefina.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se