Valborg was wonderful

Gårdagen var verkligen helt underbar. Skolan först då och vi redovisade lite. Kanske skrev det igår? Hahaha! Aja, det gjorde jag nog.
Martin och Robin väntade på mig i skolan för att Robin skulle skjutsa mig och Martin hem till Martin där jag skulle vara på kvällen. Vi plockade fram saker, dukade, plockade bort saker och fixade helt enkelt. Det blev jättebra.
Sen så kom dom första gästerna och jag har aldrig träffat någon av dom som kom, men alla var verkligen helt underbara, roliga och trevliga. Good.
När alla hade kommit så började vi att grilla och det luktade jättegott. Grillad kyckling, kött, korv, hamburgare och svamp (usch på svamp).
Vi hade jättekul och allt var jättebra. Maten var fantastisk och sällskapet kan inte bli bättre. Jag hade jättekul och jag blev inbjuden i familjen. Haha! Det var jättekul. Kanske sa det? Aja.
Småflickorna var på mig som svansar typ. Dom verkade också gilla mig. Gillade dom, dom kittlades, kramades och busade en hel del. Vi barn spelade lite fotboll och sånt också.
Vi gick till en brasa också och kollade och några köpte lotter och vann också. Hahaha! Tror dom vann en ål, korvar, två kexchokladpåsar och ett gosedjur tillsammans. Mycket ju. Skulle inte ens ha vunnit om jag hade alla lotterna. Sån otur har jag i sånt.
Runt typ 12-halv 1 så började väl folket att åka hem. En del var fulla och fick inte köra, tur att vi tjejer klarar oss utan dricka. Haha! Två tjejer som inte drack (av dom vuxna) resten blev lite fulla. Nice. Barnen hade somnat, naaaw så skulle dom åka hem.
Vi lade oss i sängen typ direkt och kollade lite på tv och sen stängde vi av den och somnade med en gång. Mysigt. Just det! Jag har nu mera en egen tandborste hos Martin också. En röd en. För alla er som ville veta det liksom. Så om ni ser den, då vet ni att jag inte ljuger. Thihi.

Nu har jag väl inget mer att säga? Eller har jag glömt något? Tror inte det iallafall.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: emelie

dagen var bäst!!!!!!!!!!!!

2010-05-02 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se