Vi har precis varit och ätit frukost och ...

Vi har precis varit och ätit frukost och det är väl inte så mycket som av speciellt med ett hotell. Visst, dom har god mat, sköna sängar. Men mer då? Så nu har vi packat klart och väntar på att klockan ska bli nio så att vi kan gå härifrån och få med oss våra biljetter. Dom hade faktiskt hårfön här. Då är jag glad. Men... dom bjöd inte på balsam. Lite dåligt faktiskt. Men men. Jag vet inte om mitt jättegulliga sms igår kom fram. Det som jag skrev till Martin. Det ska jag kolla när jag kommer hem. Annars får jag väl skriva om det ikväll. Men han vet att han är det bästa som hänt mig och att det har varit den bästa månaden i mitt liv. Vill ha fler av dom och fler kommer dom att bli. ÄLSKAR DIG MIN MARTIN IVENSLÄTT <3

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se