Nattinatti

Förut så blev jag på så där bra humör igen. Jag skulle till älsklingen och sen så började jag förstå mig på webhotellet och allt sådant. Riktigt as nice! Jag som har försökt med det hur länge som helst och nu så fungerar det ungefär som jag vill.
Imorgon en vecka eller två så kommer jag ha fattat ganska mycket på hur man gör och då ska jag ha lagt över min blogg på den också. Vi får se hur det kommer att bli i slut ändan.
Sen så spelade Martin när jag kom hem till honom och då fick han spela klart med Philip, efter det så ville jag också spela och jag spelade med honom. Han trodde inte jag kunde och så fick han se hur bra jag är. Haha! Bäst är jag. Nej, men jag har inte spelat alls mycket. Men vänta några timmar till så bara. Då är jag grym!
Nu blir det snart sängen, imorgon ska jag försöka dra mig till skolan och se hur det går.

2 1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Ugglorna är från Lagerhaus :]

2010-11-21 @ 23:29:20
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se