Städat

Jag har varit duktig och städat idag. Det tog inte alls lång tid, men jag har byrån kvar. Allt som ligger slängt där på. Men det tar jag nog imorgon efter skolan. Jag känner mig stolt över att jag har städat mitt nya rum för första gången. Hehe. Det är verkligen jättefint.
Det saknas bara några få saker som jag ska åka in och köpa imorgon efter skolan. Sen så vill jag ha längder till gardiner också. Det är så gulligt med mina såna. Dom passar verkligen in nu.
Jag har också fotograferat lite inomhus idag. Har väl fått några bra bilder och det kommer bli fler.

Bilder kommer ni få se senare eller imorgon.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se