Usch

Jag har så fruktansvärt ont i magen, det är inte sant! Jag var jättehungrig men hade absolut ingen lust att äta, men jag tvingade i mig två mackor. Men jag är fortfarande hungrig, men vågar inte äta mer. Vill se om det stannar i magen eller om det kommer upp igen.
Nu sitter jag mest bara och väntar på att älsklingen ska komma hem till mig igen. Han har varit hos sjukgymnasten och han skulle bara hem en liten stund och sedan så ska han handla något som vi ska äta sen. Mumms. Men ändå inte.

13
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: ja det tycker jag absolut !

2010-11-15 @ 10:21:35
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se