NY KATEGORI!

Jag var tvungen att ta bort "Veckans blogg", eller jag döpte om den till "Tävlingar och roligheter". Det var så att jag inte orkade, hade tid eller ville hålla i någon "Veckans blogg", jag gjorde det bara en gång och sen så blev det aldrig igen.
Så nu så har jag bytt namn på den och nu så kommer jag kanske slänga in fler tävlingar eller utlottningar av något slag. Det är väl sådant som ni vill få som en överraskning när det väl kommer?
Ni får gärna komma med förslag vad det finns för roligt som man kan anordna här på en blogg.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se