Över hundra, fyra dagar i rad!

Jag vill börja med att säga TACK till alla er som har varit här inne och kollat på min blogg. Det är ni som håller glöden till att blogga uppe för mig. Skulle jag inte haft några läsare så skulle jag inte bloggat.
Allt som jag och mamma har köpt kommer ni att få bilder på idag. Det är två par skor, ett par stumpbyxor, ett par tights, en vinterjacka, ett skidställ (jacka+termobyxor) och ett fleece underställ. Så det är ganska mycket.

Nu så sitter man ensam hemma för mamma drog med sin Linus i morse när hon började och Martin ska åka till sjukgymnasten och sen hämta min cykel på skolan.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se