Schoolday one

Äntligen har skolan börjat igen! Praktiken var jättekul och jag kommer självklart att sakna det så mycket att jag kommer komma dit när jag har lust med det, typ varje dag och hälsa på alla fina barn och personal (som man redan känner) igen.
Idag så hade vi engelska och det var ganska långtråkigt och jag pratade lite med läraren och så lite snabbt och vi var tvungna att prata engelska hela tiden. Det visste jag redan om och jag hoppas att det kommer att förbättra mig inom engelskan en hel del.
Sen så hade vi ledarskap och det var väldigt lugnt och skönt på lektionen. Vi skulle bara prata lite snabbt vad vi fått göra på praktiken och jag tycker att jag har gjort stort framsteg gällande det att prata inför hela klassen. Toppen. Det kommer att gå jättebra i fortsättningen. I hope.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingens träning ska ta slut så att han kommer hit igen. Han var här innan och åt med oss och sådant.

MIN DATOR ÄR LAGAD! ÄNTLIGEN HAR JAG PHOTOSHOP IGEN! JJJJJJJJJJIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIEEEE!!!!!!!!!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok

vad gör du?:D

2010-10-11 @ 19:26:02
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: ebbas dagbok

sv; okej :) koll,ar tv !:)

2010-10-11 @ 19:39:14
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Liza

Allt bra med dig?(:

2010-10-11 @ 20:25:30
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se