Träna senare, spela nu

Jag bestämde mig för att träna lite senare och lite längre i stället för bara en timme som det brukar vara annars. Nu är det femton minuter till och det är skönt nu när man ska bort en vecka och nästa gång man kan träna är på måndag i nästa vecka.
Melanie sitter och spelar Indiana Jones och jag ska nog testa lite the Sims 3 och se om det är kul. Det hoppas jag verkligen att det är.

5
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se