Älsklingen cyklade hem nu

Han ville väl inte vara kvar här med mig när jag inte alls är rolig att vara med. Jag går runt liiite och jag kan inte böja mig eller något. Kunde knappt ge mat åt katten eller ge godis till kaninen. Då är det illa. Gråter har jag gjort ett tag nu, det gör verkligen så fruktansvärt ont! Det är något som drar från nacken/huvudet till högra axeln och sen så drar den från samma ställe ner till svans kotan. Jag kan verkligen inte röra mig. Sen så drar det till från min vänstra axel ner en bit på ryggen och slutar helt random mitt i sidan. Detta är då inte ytligt utan det känns långt, långt in i mig. Det är bakom musklerna jag har så sjukt ont.
Han försökte att massera mig när jag låg i sängen och han hade vaknat, men jag bara började gråta. Jag klarade det inte. Han tryckte inte ens. La bara händerna på mig, kändes det som och jag började gråta för det. Älskar dig! Tack för att du försökte göra så det skulle försvinna, lite i alla fall.
Aja, så nu har man ätit lite och klätt på sig. Nu är det bara att vila, vila och ta det lugnt resten av dagen.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se