Barnvakt, fast man är sjuk

Jag sov över hos Martin och vi kollade på fotbollen igår kväll Barcelona mot några som jag inte kommer ihåg. Direkt efter matchen så somnade jag och jag vaknade någon timme efter av att jag hade mina kläder på mig. Så jag tog av mig dom, men innan så gick jag på toa och då märkte jag att han satt och spelade xbox. Det struntade jag i. Jag pussade honom och gick och la mig igen. Men han kom och la sig med mig några minuter efter mig. Sen så somnade vi gott båda två.
Idag så vaknade man och bråkade lite med sötnosen när han låg och sov. Kittlade honom och sådant. Han vaknade och vi kollade på tv.
Sen så ringer mamma och vill att jag ska passa Linus och då var det bara att klä på sig och cykla den korta vägen hem.
Nu är jag hemma och gör ingenting.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se