"Be true to yourself, express your own opinion without hesitation and never give up on your dreams."

Jag sitter nog och har snart vaknat helt. Jätteskönt att sova ju. Men nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och kollar runt lite och spelar lite. Katten ligger på min väska på golvet. Hon gillar tydligen den. Haha!
Det är skönt att bara finnas och lyssna på musik. Linus sitter i vardagsrummet och spelar spel och nu vill han att jag ska testa att spela Call of Cuty på hans xbox. Undra hur det kommer gå? Dåligt..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en bra dag :)

2010-09-28 @ 08:55:44
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se