Dålig på att blogga idag

Jag ber så hemskt om ursäkt för det, men jag har varken haft tid eller ork till det idag. Inte så mycket igår heller. Men nu så kommer jag att bli mycket bättre.
Idag så har man jobbat, ätit den goda maten i skolan och sedan så var man faktiskt hemma hos älsklingen en stund på lunchen också.
Efter jobbet så kom jag hem och då så kom det någon som ville prata med Linus och som sedan ville prata med mig. Vi åt äppelpaj och den var inte så god, den var för kall.
Sen så har jag faktiskt tränat, idag igen. Det är verkligen jättekul på dom träningarna. Kommer lova er att jag har träningsvärk imorgon överallt. Men det är skönt (när det inte blir för mycket). Får se om jag kanske kan träna med Martins lag på fredagar, då dom faktiskt tar in så många nya spelare som möjligt. Får se angående det. Det skulle varit kul att träna volleyboll två gånger i veckan i stället för en gång som det är nu.
Aja, nu har jag precis duschat och ätit. Så snart så väntar sängen på mig. Hehe.

Jag hade tänkt att lägga in några kort, men nu för tillfället så hittar jag inte kortläsaren... Typiskt...
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :)

2010-09-22 @ 23:17:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se