Dålig uppdatering under helgen

Det kan verkligen bero på att jag inte alls gillar att sitta och blogga när jag är med någon kompis eller med min älskling. Jag tycker inte det är så socialt alls.
Jag har i alla fall bara varit hos min älskling och sovit hos honom och sen så åkte vi ut till hans farmor och fika där en stund.
Efter det så har jag också sovit över hos Emma. Det var längesen.
Och idag har jag bara jobbat. Skönt.

Snart så blir det mat och sen bär det av till Martins träning.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se